English

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تاکید کرد:

ضرورت تلاش تشکل های سیاسی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تلاش همه گروه ها و تشکل های سیاسی برای حضور حداکثری مردم درعرصه انتخابات و پای صندوق های رای شد.

ضرورت تلاش تشکل های سیاسی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ساری با بیان اینکه هر کسی برای انتخابات تلاش کند در حقیقت برای جمهوری اسلامی تلاش کرده و کار شورا در راستای تحکیم نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی دنیا که فقط نگاه جمهوریت و توجه به حضور مردم را داشت، فهمید عنصر ایمان و دین، عنصر مهم و تأثیرگذاری است.

وی در ادامه با اشاره به مخالفت دشمنان با نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: آنها می‌بینند که نظام سیاسی اسلامی به دو قطب جمهوریت و اسلامیت توجه می‌کند و این برایشان قابل هضم نیست، وبرای همین به شدت در کشور به دنبال اجرای پروژه سکولاریزه کردن حکومت و مدیریت جامعه هستند.

وی با عنوان اینکه همه تشکل‌های سیاسی باید برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات و آوردن پای صندوق رأی به رغم مشکلات و سختی‌های اقتصادی تلاش کنند، افزود: شرکت در انتخابات گویاتر از بقیه حضورهای مردمی است زیرا زبان آن زبان آمار و مستند است و دشمنان نمی‌توانند در آن خدشه وارد کنند و این اهمیت کار را بیشتر می‌کند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه همه تشکل‌های سیاسی باید یک قاعده معینی برای بازی سیاسی را قبول و از آن پیروی کنند، تصریح کرد: در عین رقابت نباید تخریب وجود داشته باشد و اصول خاص انتخابات باید مورد احترام همه باشد.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه اگر خودخواهی‌ها را در کار سیاسی کنار بگذاریم و با سعه صدر و منطق با یکدیگر برخورد نکنیم در بین طیف‌های سیاسی همسو هم به وفاق و همدلی نخواهیم رسید، یادآور شد: انتخابات باید سالم باشد و هزینه کردن‌ها و پول خرج کردن‌های بی حساب و کتاب نباید درآن رخ دهد.

وی یادآور شد: تخلفات اقتصادی و رانت خواری‌ها و سو استفاده‌هایی که رخ می‌دهد نتیجه همین رفتار است که باید در ابتدای کار با این موارد مخالفت کرد و مقابل آن ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه