English

با حکم رهبر معظم انقلاب؛

حجت‌ الاسلام حاج شیخ محمّد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری شد

حجت‌ الاسلام حاج شیخ محمّد باقر لائینی با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری منصوب شد.

 حجت‌ الاسلام حاج شیخ محمّد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری شد

به گزارش خبرگزاری موج، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌ الاسلام حاج شیخ محمّد باقر لائینی را به نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدباقر لائینی دامت افاضاته

در پی استعفای جناب حجت‌الاسلام آقای طبرسی دامت افاضاته و با تشکر فراوان از زحمات و خدمات ایشان در سال‌های متمادی، جنابعالی را که بحمدالله از سوابق روشن و صلاحیت لازم برخوردار می‌باشید به نمایندگی خود در استان مازندران و امامت جمعه‌ی ساری منصوب می‌کنم.

استان مازندران در شمار برجسته‌ترین استان‌های کشور از جنبه‌های مادی و معنوی است و مردم عزیز و مؤمن و انقلابی آن در آزمون‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی مفتخر و سربلند ظاهر شده‌اند. جنابعالی با توجه به سابقه‌ی حضور و خدمت در آن استان با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان پر انگیزه و وفادار آن آشنائید. لازم است این برجستگی‌ها تقویت و تثبیت و بزرگ داشته شود و در این راه از علمای دین و فرزانگان حوزه و دانشگاه یاری گرفته شود.

تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی‌گشاده و دست‌مهربان با همه‌ی قشر‌های مردم توصیه‌ی مؤکد اینجانب است. توفیقات شما را از خداوند مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴ آبان ۱۳۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه