English

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تاکید کرد:

آموزش شیوه های صحیح مطالبه گری به مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه و بخش های دیگر شیوه های صحیح مطالبه گری را به مردم آموزش داد.

آموزش شیوه های صحیح مطالبه گری به مردم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم معارفه سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه موضوع مطالبه گری از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری بویژه در سال‌های اخیر است، اظهار داشت: مطالبه از مدیران و مسئولان باید در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تاکید بر اینکه در اجرای امر به معروف و نهی از منکر نباید متعرض حیثیت، جان، مال، مسکن، شغل و حریم خصوصی و حقوق اشخاص گردید، تصریح کرد: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است تا با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و آموزش‌های عمومی و تخصصی، شیوه‌های صحیح مطالبه گری را به آحاد مردم آموزش دهد تا اشخاص آمر و ناهی در حین اجرای این فریضه از حدود شرعی و قانونی خارج نشوند.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با صدور حکمی حجت الاسلام ابوالفضل عباس پور را به سمت سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به پیشنهاد دبیر ستاد استان به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران منصوب می‌شوید. امید است به فضل الهی و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری همواره در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مردم و استفاده از ظرفیت جریان انقلابی و جوانان مؤمن گام‌های ارزنده بردارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه