English

در راستای مقابله با ویروس کرونا؛

۲۸۷ واحد صنفی و اداری متخلف در قشم پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از پلمب ۲۸۷ واحد صنفی و اداری متخلف در این جزیره خبر داد و گفت: در بازدید های صورت گرفته، از دو هزارو 963 مرکز و اماکن تحت پوشش، 577 واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲۸۷ واحد صنفی و اداری متخلف در قشم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید رضا بهزادی ضمن تقدیر از همکاری ادارات خصوصا دادستان شهرستان و اداره اماکن نیروی انتظامی در بازرسی های انجام شده گفت: از اسفند ماه و نخستین مورد مثبت در شهرستان، کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری فرمانداری، تعزیرات، شهرداری، اصناف منطقه آزاد، دامپزشکی، اداره صنعت و معدن و تجارت و بسیج به صورت شبانه روز بازرسی از واحد های صنفی ، ادارات و اماکن عمومی را در دستور کار واحد سلامت محیط و کار شبکه قرار دادند.

وی افزود: در بازدید های صورت گرفته، از دو هزارو 963 مرکز و اماکن  تحت پوشش، 577  واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر همکاری و تعامل بین بخشی خاطر نشان کرد: 6 هزار و 263 بازدید از بازرسی های انجام شده با همکاری سایر دستگاههای بوده است.

بهزادی در خصوص طرح مزین شده با نام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت، همزمان با کل کشور در شهرستان قشم با هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبین مردمی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری، کاهش بستری، کاهش مرگ و میر و پوشش حمایتی از گروه های در معرض خطر با جدیت شروع شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه