English

اخطار شفاهی به ۲ هزار واحد صنفی در البرز

رییس اتاق اصناف البرزاز صدور اخطار به 2 هزار واحد صنفی در البرز خبر داد.

اخطار شفاهی به ۲ هزار واحد صنفی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، بهروز حصاری گفت: در اجرای این طرح تیم های بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز بازدید کردند که بیشتر اصناف با مسوولان اجرایی همکاری لازم  را به عمل آوردند.

وی اضافه کرد: فعالیت صنوف تا ۲۰ آذرماه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا   تا ساعت ۱۸ خواهد بود و همه باید از این مصوبه  برای مهار ویروس کرونا تبعیت کنند.

حصاری  خاطرنشان کرد: برهمین اساس چنانچه واحد صنفی پس از اخطار از این مهم سرپیچی کند در صورت تکرار تخلف  برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: فقط صنوف عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی مانندخواربار فروشان، سوپرمارکت داران، فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ و دیگر صنوف مرتبط با عرضه ارزاق عمومی از این محدودیت ها  مستثنی هستند.

وی تاکید کرد که  همه باید برای شکست زنجیره ویروس کرونا همکاری کنند و با توجه به این شرایط چنانچه دستور توقف فعالیت و یا محدودیت واحدصنفی توسط ستاد کرونا صادر می شود اصناف خود را  مکلف به اجرای آن بدانند.

حصاری دربخش دیگری ازسخنان خود نیز ازاجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه مرغ دراین استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری از  ۱۵۸واحد صنفی بازدید شده که پنج واحد متخلف شناخته شدند.

رییس اتاق اصناف البرز خاطرنشان کرد که تخلفات واحدهای مربوطه گرانفروشی ، تقلب و  عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است .

بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان البرز فعالیت می کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه