English

با اجرای هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

۴۳ سارق و معتاد متجاهر در جزیره کیش به دام افتادند

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۴۳ سارق و معتاد متجاهر در این جزیره خبر داد و گفت: با اجرای هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از آغاز آذر ۱۹ سارق و ۲۴ نفر از افراد معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر شدند.

۴۳ سارق و معتاد متجاهر در جزیره کیش به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: با اجرای هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از آغاز آذر  ۱۹ سارق و ۲۴ نفر از افراد معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر شدند.

وی از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر نیز در کیش خبر داد و گفت: در این خصوص نیز یک باند موادمخدر متلاشی و ۴ نفر اعضای آن در جزیره دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی با اشاره به کشف ۱۳ اموال سرقتی در اجرای این طرح گفت: اقلام سرقتی معمولاً از اماکن متروکه و منازلی که ساکنان آن در آنجا حضور نداشته اند به سرقت رفته است و با بررسی‌های انجام شده منشاء بسیاری از این سرقت ها اعتیاد بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه با توجه به خواسته‌های مردمی نسبت به برخورد با متخلفان حوزه راهنمایی و رانندگی نیز افزود: در این طرح بیش از دو هزار و ششصد تخلف در سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی کیش ثبت شد و در این خصوص ۴۴ خودرو و ۳۹ موتور شارژی متخلف جریمه و توقیف شدند.

سرهنگ جمالی گفت: در اجرای تشدید برخورد با واحد‌های صنفی متخلف ۱۰ واحد صنفی نیز از اول آذر تاکنون پلمپ شده است.

فرمانده پلیس کیش با اشاره به برخرود قاطع و در چارچوب قانون پلیس با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب و سگ گردانی در خیابان‌های جزیره کیش، افزود: برخورد با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند از خواسته‌های مردمی بوده و این موضوع در دستور کار پلیس کیش قرار دارد و در چارچوب مقررات با این هنجار شکنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت‌های لازم را داشته و مجوز‌های مورد نیاز را صادر کردند، پرونده‌های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش هدف از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را تحقق بهینه مطالبات مردمی عنوان و تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه، پلیس آمادگی بهره مندی از ظرفیت مردمی را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی