English

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو‌گرم انواع مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی هرمزگان موفق به کشف یک تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف یک تن و 400 کیلو‌گرم انواع مواد افیونی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عباسعلی بهدانی‌فرد» گفت: ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی هرمزگان از ابتدای طرح نوروزی موفق شدند، هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی کنند.
وی با اشاره به دستگیری 50 تن از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: در این مدت، یک تن و 400کیلو موادمخدر کشف شده است که از این میزان کشفیات، یک تن و 240 کیلوگرم تریاک، 159 کیلوگرم حشیش و یک کیلوگم هروئین است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تعداد یک‌هزار و 300 نفر معتاد متجاهر از سطح معابر جمع‌آوری، که پس از غربالگری، 360 نفر جهت درمان تحویل سامان‌سرا شده‌اند. 

بهدانی‌فرد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی