English

هرمزگان در انتظار هوای بارانی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: از روز جمعه با تاثیر یک موج بارشی به خلیج فارس، در جزایر غربی استان افزایش ابربا احتمال رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

هرمزگان در انتظار هوای بارانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: خلیج فارس نسبتا مواج است و توصیه می‌شود تردد‌های دریایی در این مناطق با احتیاط صورت گیرد.

وی افزود: از اوایل شب با توجه به تغییر سامانه هواشناسی و تاثیرات زبانه‌های سامانه پرفشار، در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی مورد انتظار است که تا ظهر چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

عارفی افزود: طی ساعات صبح تا ظهر چهارشنبه ضمن باد و گردو خاک در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز نسبتا مواج پیش بینی می‌شود و احتمال اختلال در تردد‌های دریایی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: از لحاظ دمایی در برخی نقاط استان تا روز‌های پایانی هفته جاری افزایش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، افزود: از روز جمعه با تاثیر یک موج بارشی به خلیج فارس، در جزایر غربی استان افزایش ابربا احتمال رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به نقشه‌های فعلی تاثیر این سامانه بارشی به سمت عرض‌های بالاتر خواهد بود. تغییرات احتمالی این موج بارشی اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه