English

رحیم خستو:

مدیریت شهری متناسب با نظر مردم و شورا روند اجرای پروژه میدان جمهوری را تغییر دهد

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج با بیان اینکه تقاطع جمهوری اسلامی کرج تعیین تکلیف شود، گفت: از شهرداری درخواست می شود هر چه سریع تر تکلیف تقاطع غیرهمسطح جمهوری اسلامی کرج را مشخص کند.

مدیریت شهری متناسب با نظر مردم و شورا روند اجرای پروژه میدان جمهوری را تغییر دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رحیم خستو شامگاه یکشنبه در پایان دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج   اظهار داشت: شهرداری کرج حدود سه ماه پیش با حفاظ کشی اطراف میدان جمهوری اسلامی ، پروژه تقاطع غیر همسطح به صورت شرق به غرب در دستور کار قرار داد که با مخالفت شورای شهر و مردم مواجه شد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج افزود: طبق گزارش ها درصورت اجرای شرق به غرب پروژه بخشی از درختان و فضای سبز کرج از بین می رود ضمن آنکه چندان مشکلی از ترافیک شهر برطرف نخواهد کرد.

خستو بیان کرد: رییس شورای اسلامی شهر کرج ، مطالبه عمومی را در خصوص چگونگی اجرای تقاطع غیر همسطح جمهوری اسلامی کرج به شهرداری منعکس کرده و انتظار می رود مدیریت شهری هرچه سریع تر متناسب با نظر مردم و شورا روند اجرای کار را تغییر دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد : انتظار می رود شهرداری کرج هرچه سریع تر وضعیت این پروژه پرهزینه را مشخص و نگرانی مردم را برطرف کند.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج همچنین از روابط عمومی شهرداری خواست تا در پایگاه خبری مدیریت شهری نظرات مخالف شورا در خصوص برخی مسائل شهری را منعکس کند.

خستو در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : تلاش ها براین است تا در آینده نزدیک بخشی از آزاد راه شمالی کرج تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه گشایش آزاد راه شمالی با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثری در روان سازی ترافیک شهر دارد، یادآور شد:  این آزاد راه  به طول حدود ۱۷ کیلومتر  آزاد راه شهید همت در شرق کرج را  به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج  متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین  در محدوده شهر کرج می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه