English

با جدیت و تلاش شبانه روزی و مشارکت بنیاد مستضعفان؛

۲۲ مدرسه در منطقه کوشا احمدی حاجی آباد در دست احداث است

استاندار هرمزگان از احداث ۲۲ مدرسه در منطقه کوشا احمدی حاجی آباد خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه ها به منظور بهبود وضعیت آبادانی و رفع محرومیت ها در منطقه کوشا احمدی حاجی آباد صورت گرفته است.

۲۲ مدرسه در منطقه کوشا احمدی حاجی آباد در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست مشترک ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری هرمزگان اظهار داشت: همچنین ۱۲ سد و سازه آبخیزداری در منطقه کوشا احمدی ساخته می‌شود و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به صورت مشارکت استان و بنیاد مستضعفان جهت احداث جاده های روستایی در این منطقه اختصاص یافته تا به سرعت این طرح ها تکمیل شوند.

وی ادامه داد: ترویج مهارت آموزی و آموزش های فنی حرفه ای، آبرسانی به ۱۲ روستا، تجهیز مدارس، احداث مساجد، اماکن فرهنگی و ورزشی و اجرای طرح هادی در پنج روستا، از جمله دیگر اقداماتی هستند که با جدیت و تلاش شبانه روزی در روستاهای منطقه کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد در حال اجرا است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ایده جدید در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در استان، گفت: بر اساس این طرح هرکدام از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در هرمزگان، حساب‌های بانکی خود را در برخی بانک ها تجمیع خواهند کرد و از محل گردش حساب بانکی آنها، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی از طریق کارگروه اشتغال استان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه ها به منظور بهبود وضعیت آبادانی و رفع محرومیت ها در منطقه کوشا احمدی حاجی آباد، گفت: هم اکنون با همکاری این نهاد ۲۲ مدرسه در این منطقه در دست احداث است که تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح هر کدام از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به عنوان معین یکی از شهرستان‌های استان انتخاب می شوند تا از طریق فعالیت و گردش حساب بانکی آنها، تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال خرد و خانگی در هر شهرستان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر مشارکت در ایجاد زیرساخت ها، ظرفیت مناسبی جهت کمک به سایر حوزه ها از جمله اشتغال در استان هستند که می توان از این طریق با توجه به وجود متقاضیان اشتغال و کارآفرینی در زمینه‌های مختلف، نهضت اشتغالزایی را در استان ایجاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی