English

در راستای رفع نواقص؛

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان باید بر طرح‌ها نظارت کند

استاندار هرمزگان گفت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی هرمزگان باید بر تمامی طرح‌ها نظارت کافی داشته و در راستای رفع نواقص آن‌ها راهکار مناسب را ارائه دهد تا شاهد ارتقای بهره وری در اجرای آن باشیم.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان باید بر طرح‌ها نظارت کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست گفت: ۶۰۵ میلیارد تومان از این بودجه پیشنهادی برای پرداخت حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی و ۴۶۳ میلیارد تومان نیز برای بودجه عمرانی استانی عمرانی پیش‌بینی شده است.

فریدون همتی افزود: این پیشنهاد بودجه به سازمان برنامه وبودجه کشور ارسال خواهد شد.

وی در ادامه این نشست به طرح‌های قابل تکمیل هرمزگان با مشارکت بخش خصوصی در سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه ۲۴ طرح به ارزش ۴۴۰ میلیارد تومان در استان شناسایی شده است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: ۱۱۵ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک دولتی جهت اجرای این طرح‌ها پیش بینی شده تا با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شوند.

همتی با اشاره به ۴۱ طرح درحال ساخت راه وشهرسازی هرمزگان نیز گفت: باید هرچه سریع‌تر کمیته‌ای تشکیل  و این طرح‌ها را براساس پیشرفت فیزیکی اولویت بندی کرد.

وی ادامه داد: همچنین باید در این راستا راهکارهای مناسب جهت تکمیل و بهره‌برداری از این ۴۱ طرح برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی هرمزگان باید بر تمامی طرح‌ها نظارت کافی داشته و در راستای رفع نواقص آن‌ها راهکار مناسب را ارائه دهد تا شاهد ارتقای بهره وری در اجرای آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه