English

خروج خودروهای شخصی پلاک بومی استان مشمول جریمه یک میلیون تومانی

با توجه به اطلاعیه شماره ۸۷ ستاد مقابله با کرونا استان یزد ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به مدت دو هفته به شهرهای استان یزد ممنوع است همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی استان به دیگر شهرهای کشور ممنوع است و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شود.

خروج خودروهای شخصی پلاک بومی استان مشمول جریمه یک میلیون تومانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با توجه به اطلاعیه شماره ۸۹ ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد فعالیت ادارات و کارکنان به استثنای نیروهای مسلح بر اساس بخشنامه ۸۹۹ ۳۷۴  از ۲۷ آبان ماه سال جاری سازمان اداری و استخدامی کشور و با تشخیص بالاترین مقام مسئول استانی خواهد بود مشروط بر آن که خیلی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.


ساعت کاری ادارات به روال معمول و قانونی خواهد بود


ساعت کاری ادارات به روال معمول و قانونی است و کلیه دفاتر ارائه خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت و پلیس+ ۱۰ موظف به نوبت دهی غیر حضوری و ارائه خدمات ضروری از ساعت ۷ تا ۱۴ دقیقه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی می باشند.

 همچنین بر اساس اطلاعیه شماره ۸۶ ستاداستانی مقابله با کرونا فعالیت اصناف و مشاغل ضروری تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

فعالیت اصناف و مشاغل ضروری مانند نانوایی ها و سوپر لبنیات و فرآورده های لبنی میوه و سبزی فروشی، گوشت مرغ ماهی، عطاری و داروهای سنتی، داروخانه ها و مراکز دامپزشکی، فروشگاه های مواد غذایی و زنجیره ای با تاکید بر عرضه مواد غذایی، پیتزا فروشی ها، رستوران های بیرون بر از اول آذر ماه به مدت دو هفته تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شروع به فعالیت هستند و سایر اصناف اعلامی اتاق اصناف مرکز استان یزد نیز فقط تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعالیت کنند.

لازم به ذکر است: با توجه به اطلاعیه شماره ۸۷ ستاد مقابله با کرونا استان یزد ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به مدت دو هفته به شهرهای استان یزد ممنوع است همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی استان با توجه به وضعیت قرمز شهرهای استان به دیگر شهرهای کشور ممنوع است و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شود.

گفتنی است: علاوه بر آن ممنوعیت کامل تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح شهرهای استان به مدت دو هفته از تاریخ اول آذر و اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای خودروهای که به این ممنوعیت توجه نمی کنند مصوب شده است.

شایان ذکر است: تردد خانوادگی و دسته‌جمعی از ساعت ۱۸ شب ممنوع بوده و پلیس راهور نظارت و اعمال جریمه خواهد کرد.

به گزارش این خبرگزاری، اطلاعیه شماره ۸۸ اعلام می کند مراکز آموزشی برنامه های فرهنگی اجتماعی، بوستان ها و مراکز تفریحی، باشگاه ورزشی پربرخورد، آرایشگاه های زنانه و غیره بطور کامل تعطیل هستند.

 همچنین برنامه های فرهنگی اجتماعی، نمازهای جمعه، نماز جماعت مساجد، مراسمات مذهبی و مراسم آیینی به مدت دو هفته از اول آذر تعطیل است.

گفتنی است: در این اطلاعیه آمده است مهدهای کودک و مراکز شماره گذاری اتومبیل، بوستان ها، رستوران‌ها(به جز بیرون بر)،  قهوه خانه و چایخانه و سالن های تئاتر و سینما به مدت دو هفته از اول آذر ماه 99 تعطیل می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه