English

جدال بیش از ۱۸۸ بیمار کرونایی با مرگ در مازندران

هم اکنون ۱۸۸بیمار مشکوک به کرونا در مازندران به علت شرایط وخیم جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

جدال بیش از ۱۸۸ بیمار کرونایی با مرگ در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، هم اکنون ۷۵۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال ۱۸۸ نفر از آنان وخیم گزارش شده و در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

شناسایی ۱۰۵بیمار جدید کرونایی در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۰۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۱۲۱بیمار هم مرخص شدند.

سید عباس موسوی افزود: ۶۱۵بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران بسترى هستند.

وی ادامه داد: ۱۵۲ بیمار هم با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

موسوی بیان داشت : همچنین در این مدت ۶ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: رهایی از این بیماری و قطع زنجیره‌های انتقال آن، تنها با رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و خودداری از سفر‌های غیرضروری ممکن می‌شود.

کرونایی شدن۱۸ بابلی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۲۴بیمار هم مرخص شدند.

سید فرزاد جلالی با بیان اینکه ۱۳۶بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، افزود: ۳۶ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلای به کووید۱۹ جان خود را از دست داد، به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه