English

توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد

امام جمعه یزد گفت: توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی قوت گرفته و ادامه دارد مسئولان با بصیرت و روحیه انقلابی ماموریت قانونی، ملی و اسلامی خود را انجام دهند.

توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در اولین روز از هفته بسیج در جمع شرکت ‌کنندگان طرح تلاوت چهار هزار ختم قرآن کریم با بیان اینکه نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست داد افزود: برای فتح قله‌های موفقیت و غلبه بر مشکلات به عزم جدی و روحیه جهادی و انقلابی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی قوت گرفته و ادامه دارد اظهار کرد:  باید با همدلی و همکاری به دنبال رفع مشکلات کشور بود و با رفع کاستی‌های گذشته و جبران آنها در شرایط خاص حال که تحریم‌ها ادامه دارد همه باید وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید علاوه بر رفع تحریم‌های دشمنان از تحریف‌ها جلوگیری کرد چون این نوع تفکر دشمنان برای ناامیدی در کشور و از بین بردن حقایق است و همه آحاد مردم و مسولان با بصیرت و روحیه انقلابی ماموریت قانونی، ملی و اسلامی خود را انجام دهند.

ناصری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با اسلام ناب محمدی (ص) و نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند تصریح کرد: آنها در طول سال‌های گذشته به دنبال نابودی نظام و اسلام بوده‌اند اما به لطف خدا در هیچ عرصه‌ای نتوانستند به کشور صدمه وارد کنند.   

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام  جمعه یزد گفت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و خدای متعال در طول ۴۰  سال گذشته به ‌واسطه دعاها و استعانت‌هایی که داشته‌ایم دشمن را ناامید کرده و با شکست روبه‌رو ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه