English

تبدیل گمرک قدیم بندرخمیر به موزه دریانوردی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: روز پنجشنبه جلسه ای با گمرک شهرستان بندرخمیر برگزار می شود تا در خصوص تبدیل گمرک قدیم به موزه دریانوردی اقدامات لازم صورت پذیرد.

تبدیل گمرک قدیم بندرخمیر به موزه دریانوردی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان امروز سه شنبه 27 آبان ماه در این نشست با اشاره به توسعه گردشگری در شهرستان خمیر گفت: یکی دیگر از راه های توسعه گردشگری این شهرستان گردشگری کشاورزی است و در صورتی که این ظرفیت در منطقه پویا شود فرصت های شغلی در حوزه گردشگری ایجاد می شود.

او با اشاره به اینکه شهرستان بندرخمیر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی بکر و کمتر شناخته شده است، افزود: به همین منظور برای توسعه گردشگری این شهرستان پهنه های جدید گردشگری تعیین می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در خصوص مرمت خانه قاضی در شهر رویدر، گفت: خانه قاضی یکی از بناهای تاریخی شهرستان بندرخمیر است که در صورت توافق با شهرداری رویدر این بنای تاریخی به صورت مشارکتی مرمت می شود.

برومند در خصوص ایجاد موزه در بندرخمیر گفت: اشیای جمع آوری شده دریانوردی توسط شهرداری خمیر به اداره کل موزه ها جهت اخذ مجوزهای لازم، ارسال می شود.

وی در پایان افزود: همچنین روز پنجشنبه جلسه ای با گمرک شهرستان بندرخمیر برگزار می شود تا در خصوص تبدیل گمرک قدیم به موزه دریانوردی اقدامات لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی