English

رضا برومند خبر داد،

خسارت ۱۲۲ میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته این سازمان ویرویس کرونا 122 میلیارد تومان خسارت در ماه‌های اسفند تا اول اردیبهشت به حوزه گردشگری استان وارد کرده است.

خسارت 122 میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اظهار داشت: بحران ناشی از انتشار ویروس کرونا تاثیر مخربی بر فعالیت‌های بخش گردشگری این استان داشته است که با توجه به تعطیلی تاسیسات گردشگری، حوزه گردشگری خسارت مالی شدیدی متحمل شده است.

وی ادامه داد: برای کمک به این بخش تسهیلاتی در نظر گرفته شده که شامل امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده، تعویق سه ماهه بازپرداخت وام‌های بانکی، امهال پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در بخش های گردشگری هرمزگان ، تعویق پرداخت قبوض حامل های انرژی به مدت سه ماه و پس از آن به صورت اقساطی می‌شود.

به گفته  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ، همچنین امکان استفاده از اوراق تضمینی سرمایه در گردش و امکان استفاده از وام بانکی با نرخ سود ۱۲ درصد هم برای حمایت از این واحد ها و فعالان گردشگری پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه