English

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق قم:

تمام خدمات برق غیرحضوری ارائه می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم از ارائه تمام خدمات شرکت برق استان قم به صورت غیرحضوری و از طریق نرم‌افزار "برق من" خبر داد.

تمام خدمات برق غیرحضوری ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سهیل کیانی پور با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان اظهار داشت: در همین راستا شرکت توزیع برق استان توانست بر اساس ارزیابی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم با بیشترین تعداد خدمات الکترونیکی در صدر دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

وی حذف مراجعات حضوری مشترکان برای دریافت خدمات را از برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان برشمرد و گفت: بر همین اساس تمام خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق نرم‌افزار موبایلی خدمات غیرحضوری برق ایران با عنوان " برق من " قابل ارائه است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه سامانه تلفنی خدمات مشترکین به شماره 1521 نیز آماده ارائه خدمات غیرفوریتی مردم است، خاطرنشان کرد: تمام این زیرساخت‌ها به منظور حفظ سلامتی همشهریان عزیز آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی تأکید کرد: شهروندان گرامی می‌توانند بدون خروج از منزل هم از طریق نرم‌افزار برق من و هم از طریق سامانه تلفنی 1521 تمام درخواست‌های خود را از شرکت توزیع برق استان به ثبت برسانند و پیگیری کنند.

کیانی پور با بیان اینکه امکان مشاهده وضعیت مصرف نیز از طریق نرم‌افزار برق من امکان‌پذیر است، گفت: مشترکین برق با آگاهی از وضعیت مصرف خود می‌توانند نسبت به کاهش مصارف غیرضروری خود اقدام کرده و ضمن قرارگیری در گروه مشترکین خوش مصرف و کم‌مصرف، از مزایای تخفیفات 100 درصدی برق امید بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی