English

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

مردم نواقص روشنایی معابر را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم از شهروندان خواست تا مشکلات و نواقص خود در خصوص روشنایی معابر را طی تماس با سامانه 121 اعلام کنند.

مردم نواقص روشنایی معابر را به سامانه 121 اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سهیل کیانی پور در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه پایداری شبکه‌های برق با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: افزایش دمای هوا منجر به افزایش مصرف برق در استان شده و شیوع کرونا نیز مشکلاتی را به همراه داشته است ولی با تمام این مشکلات خادمان مردم در این شرکت بدنبال تابستانی بدون خاموشی هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق شهروندان که همواره پیگیری  می‌شود در خصوص روشنایی معابر است که بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را در زمینه روشنایی معابر از طریق سامانه 121 پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از شهروندان بدون اینکه درخواست‌های خود را از طریق این شرکت پیگیری کنند موارد مدنظر خود را در شبکه‌های مجازی مطرح می‌کنند که کمک چندانی به رفع مشکل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بیشتر مواردی که در شبکه‌های مجازی اعلام می‌شود فاقد آدرس‌های دقیق است، از شهروندان خواست موارد و نواقص روشنایی معابر را ابتدا طی تماس با سامانه 121 شرکت توزیع نیروی برق با ذکر دقیق آدرس و بر اساس نام‌گذاری مناطق شهرداری اعلام کنند تا اکیپ‌های روشنایی معابر این شرکت سریعتر محل را شناسایی و مشکلات را برطرف کنند.

کیانی پور با بیان اینکه اولویت رفع مشکلات روشنایی معابر بر اساس ثبت در سامانه 121 است، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم نواقصی که در این زمینه در شهر وجود دارد را هر چه زودتر برطرف کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی