English

تشکیل بیش از ۶ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با بیان اینکه باهمه متخلفان برخورد خواهیم کرد گفت: از ابتدای امسال تعداد ۶ هزار و ۱۲۰ پرونده در همه حوزه ها تشکیل شده است.

تشکیل بیش از ۶ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سیدنجیم حسینی پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با رسانه های استان در سنندج اظهار کرد: امسال تاکنون 6 هزار و 120 پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی مربوط به بخش کالا و خدمات است، افزود: تعداد پرونده‌های این بخش 4 هزار و 249 مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 645 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 233 پرونده نیز در حوزه بهداشت در استان طی سال‌جاری به تعزیرات حکومتی کردستان وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان به تعداد پرونده‌های مختومه در سالجاری پرداخت و یادآور شد: در حوزه کالا و خدمات چهار هزار و 114 پرونده، در حوزه قاچاق یک‌هزار و 588 پرونده و در حوزه بهداشت نیز 194 پرونده مختومه شدند.

حسینی همچنین به تشدید بازرسی‌ها و فعالیت گشت‌های نظارتی پرداخت و بیان کرد: در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای برخورد با گرانی کالاها، تعزیرات حکومتی با هماهنگی دستگاه‌های مسوول فعالیت خود را افزایش داده است.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی استان از اعضای گشت‌های بازرسی و نظارت حمایت می‌کند و همچنین در شهرستان‌های استان کمیسیون هماهنگی تعزیرات را تشکیل خواهد داد.

حسینی با بیان اینکه در اوایل آبانماه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی در استانداری استان تشکیل شد، اضافه کرد: این کمیسیون در آینده نزدیک مجدد تشکیل و روند فعالیت‌های تعزیراتی را بررسی خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اضافه کرد: پس از دستور مقام معظم رهبری برای ورود تعزیرات به برخورد با گرانی کالا، تاکنون در چند روز اخیر 51 پرونده تعزیراتی در راستای درج عدم قیمت، گرانفروشی و کم‌فروشی تشکیل شده است.

حسینی از فعالیت سه اکیپ تعزیراتی در مرکز استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان نیز یک اکیپ فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه