English

سعید ناجی توصیه کرد؛

خریدهای خود را غیرحضوری کنید

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خواستار کاهش مراجعه‌ی مردم به اماکن پرتردد شد و گفت: شهروندان تلاش کنند تا خریدهای خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند و در صورت مراجعه‌ی حضوری تهویه هوا باید مورد تاکید قرار داشته باشد.

خریدهای خود را غیرحضوری کنید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سعید ناجی» جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در حاشیه نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، اذعان گفت: از همه‌ی شهروندان انتظار داریم همچنان در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران تا پایان برچیده شدن این بیماری از کشور مشارکت و همراهی مورد نیاز را داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهروندان سعی کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای قطع زنجیره‌ی این ویروس تلاش کنند تا تصمیماتی که در این ستاد گرفته می‌شود، به نتیجه مطلوب برسد.

ناجی در ادامه با بیان اینکه فضاهای بسته یکی از مکان‌ها و عواملی است که شیوع ویروس کرونا را تشدید خواهد کرد، افزود: در این شرایط مردم از رفتن به مکان‌های پر رفت و آمد به‌جد بپرهیزند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند تا در تمام اماکن از جمله داروخانه‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند و در صورت لزوم مراجعه‌ی حضوری تهویه هوا باید مورد تاکید باشد.

وی عنوان کرد: مردم خونگرم هرمزگان همیشه مهمان‌نواز بوده و هستند اما در وضعیت کنونی و خطراتی که سلامت آنان را تهدید می‌کند تنها با در خانه ماندن و رعایت محدودیت‌های کرونایی می‌توانند حافظ سلامت خود و سایر افراد جامعه باشند.

ناجی اضافه کرد: جا دارد از زحمات همکاران‌مان در راهداری، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج که پای کار بودند، قدردانی کنیم چرا که در کنترل ورودی‌های استان هرمزگان بسیار تلاش کردند.

وی یادآور شد: در بندرعباس از تاریخ ۲۰ آبان ماه تمامی فعالیت‌های غیرضروری به استثنای فعالیت‌های سطح یک، از ساعت ۱۸ تعطیل خواهد شد.

ناجی گفت: در چهار شهرستان دیگر استان که شرایط نگران کننده گزارش شده است از تاریخ ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه از ساعت ۲۰ شب همه‌ی فعالیت‌های غیر ضروری تعطیل خواهد شد.

وی ایجاد اتحاد را مسیری به سوی هرمزگان بدون کرونا دانست و افزود: همه‌ی مردم و مسئولان مکلف‌اند که همکاری‌های لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و از فرمانداران در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند نیز تقاضا داریم تا محدودیت‌ها را جدی تر اعمال کنند و مدیران بانک‌ها و ادارات دولتی هم موظفند پروتکل‌ها را رعایت کنند وگرنه باید در مقابل ستاد مبارزه با کرونا پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی