English

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان خبر داد:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی به مدت یک ماه در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان از اعمال محدودیت های جدید کرونایی از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه در اصفهان خبر داد.

اعمال محدودیت های جدید کرونایی به مدت یک ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الله غلامی در نشست ارتباط تصویری با رییس جمهور بیان داشت: با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تمام مراکز به جز مراکز ضروری رده شغلی یک، از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ هر روز تعطیل خواهند بود.

وی گفت: در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی برای دیگر شهر‌های استان اصفهان هم روز دوشنبه در ستاد استانی کرونا تصمیم گیری می‌شود.

این مقام مسئول افزود: مراکز ضروری رده‌های شغلی شماره یک شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم ازجمله آب و برق و تلفن و مراکز ارائه دهنده مواد غذایی همچون سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان همچنین به اعمال محدودیت‌های شدیدتر برای مدیریت سریعتر مقابله با شیوع بیماری اشاره کرد و اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در تمام مراکز استان‌ها از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد بحث و بررسی و مقرر شد برای تصویب به جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه