English

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

هر ۷۰ دقیقه یک کرمانشاهی براثر کرونا می‌میرد/ مشاغل غیرضروری تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت خواهند داشت

هوشنگ بازوند گفت: درمجموع حدود 3500 تخت بیمارستانی در استان کرمانشاه، حدود 35 درصد در اختیار بیماران کرونایی است و برای جلوگیری از شیوع بیشتر احتمال تعطیلی مشاغل غیرضروری از ساعت 6 عصر در دستور کار قرار می‌گیرد.

هر 70 دقیقه یک کرمانشاهی براثر کرونا می‌میرد/ مشاغل غیرضروری تا ساعت 18 اجازه فعالیت خواهند داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد کرونا کرمانشاه بابیان اینکه شرایط خوبی به لحاظ شیوع کرونا در کرمانشاه وجود ندارد، تأکید کرد: در حال حاضر 1176 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و اگر این تعداد به 1400 بیمار برسد، شاید دیگر جایی برای بستری بیماران کرونایی وجود نداشته باشد.

وی از احتمال اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با کرونا در کرمانشاه با اولویت فعالیت مشاغل ضروری خبر داد و اظهار داشت: یکی از این محدودیت‌ها که در ستاد ملی کرونا نیز تصویب‌شده، تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 از ساعت 18 عصر است.

بازوند از آمار بالای فوتی‌های کرونا در کرمانشاه نیز خبر داد و اعلام داشت: نزدیک به 20 روز است که به‌طور متوسط در هر 70 دقیقه یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست می‌دهد که واقعاً نگران‌کننده است و ضرورت توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه