English

فرماندار کرمانشاه تأکید کرد:

چهار محور مواصلاتی به کرمانشاه ممنوعیت تردد دارد

فضل‌الله رنجبر با اشاره به ممنوعیت ترددها گفت: بنا به دستور وزارت کشور و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه 16 آبان ماه رفت‌وآمد خودروهای غیربومی به مرکز استان کرمانشاه ممنوع است.

چهار محور مواصلاتی به کرمانشاه ممنوعیت تردد دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه در نشست ستاد کرونا شهرستان کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی از ساعت ۱۲ ظهر  ۱۲ آبان تا پایان تعطیلات آخر هفته به شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: رفت‌وآمدها در چهار محور پلیس‌راه قزانچی، پلیس‌راه بیستون- کرمانشاه، محور کوزران- کرمانشاه و پلیس‌راه ماهیدشت با حضور نمایندگان فرمانداری و بخشداری کنترل و از ترددها ممانعت به عمل می‌آید.

رنجبر اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم به‌هیچ‌عنوان در مسیرهای منتهی به شهرستان کرمانشاه تردد نکنند و سفر خود را به کرمانشاه به زمانی که شرایط از حیث شیوع کرونا مطلوب شد، موکول کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

وی در ادامه با اشاره به قرمز بودن وضعیت شهرستان کرمانشاه از حیث شیوع کرونا، گفت: تاکنون ۱۰۹۳ نفر در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی بستری هستند و این یعنی وضعیت خوب نیست، لذا از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته و از مسافرت صرف‌نظر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه