English

دادستان شهرستان بافق:

اقدامات عمرانی شهرداری باعث خرابی معابر و نارضایتی مردم نشود

دادستان شهرستان بافق گفت: در رابطه با نواقصی از قبیل چاله ها و گودالهای موجود بر اثر پیمانکاری در سطح شهر که باعث ایراد خسارات فراوان به خودروها و وسایل نقیه می شود و هر از چندگاهی نیزمردم جهت احقاق حق خود نسبت به شهرداری و دیگر ارگانهای دولتی، اقامه دعوی می نمایند می بایست دقت بیشتری اعمال شود.

اقدامات عمرانی شهرداری باعث خرابی معابر و نارضایتی مردم نشود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چمران بهارلویی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق گفت: آراستگی نسبی محیط شهر، آرام سازی فضای آن، تندرستی شهروندان و حفظ سیمای شهر از اولویت های مهم برای زیبایی چهره شهر است.

وی در دیدار با شهردار بافق بر اختصاص یک منطقه ویژه برای تخلیه نخاله های ساختمانی تأکید کرد و اظهار داشت: انباشت نخاله های ساختمانی در اطراف شهر و برخی معابر شهری علاوه بر زشت کردن چهره شهری، مشکلات و معضلاتی برای ایجاد کرده و به محلی برای تجمع سگ های ولگرد و حیوانات موذی تبدیل شده که با در نظر گرفتن مکان خاصی برای انباشت نخاله ها در زمان شیوع کرونا از گسترش بیماریها می توان جلوگیری کرد.

وی افزود: با احداث یک محل مناسب و به دور از محیط شهری و به صورت هدفمند با درنظر گرفتن پسماندهای شهری، خانگی و همچنین نیاز به دفع و یا بازیافت مواد و مهمتر جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی منطقه شده و فرصتی بسیار مناسب هم برای سرمایه گذاری و هم جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست رقم خورده که نیازمند عزم جدی و فعالیتی جهادی است.

این مقام قضایی در خصوص آموزش مأموران شهرداری تصریح کرد: نیروهای فعال و آموزش دیده در شهرداری می توانند به عنوان ضابطین خاص تحت آموزش های لازم درمسائل خاص شهری و ساختمانی کمک کاردادستانی بوده  واز این پتانسیل خوب و مناسب استفاده بهینه داشت.

وی عنوان کرد: در رابطه با نواقصی از قبیل چاله ها و گودالهای موجود بر اثر پیمانکاری در سطح شهر که باعث ایراد خسارات فراوان به خودروها و وسایل نقیه می شود و هر از چندگاهی نیزمردم جهت احقاق حق خود نسبت به شهرداری و دیگر ارگانهای دولتی، اقامه دعوی می نمایند می بایست دقت بیشتری اعمال شود تا در زمان فعالیت کارگران تابلوهای مناسب و دائمی نصب گردد و پس از اتمام کار نیز سریعاً نسبت به ترمیم آسفالت آن معبر اقدام نمایند.

دادستان بافق خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موارد جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، جلوگیری می کند حرث به موقع شاخ و برگ های درختانی که جنب مسیر خیابان ها و بلوارها برای عابرین ایجاد مزاحمت می کند و حتی در مواردی باعث مصدومیت موتورسواران شده، می تواند باشد.

وی به جولان سگ های ولگرد در سطح شهر در موقعیت کنونی شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در راستای احیای حقوق عامه، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد که سبب سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده‌اند، نیازمند اقدام سریع و عاجل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی