English

دادستان بافق بر جمع آوری متکدیان تأکید کرد

دادستان بافق بر همکاری و تعامل نیروی انتظامی و ماموران شهرداری در خصوص جمع آوری متکدیان تأکید کرد و افزود: اکثراً متکدیان غیربومی بوده و تعداد بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل داده که با تدابیر لازم و مناسب می توان جلوی بسیاری از جرائم به ویژه جرم سرقت را گرفت.

دادستان بافق بر جمع آوری متکدیان تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چمران بهارلوئی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق گفت: همکاری و تعامل دستگاه های مختلف علاوه بر بالا رفتن احساس امنیت در جامعه در کاهش وقوع جرم بسیار موثر است.

وی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بافق بیان داشت: برخورد و پیشگیری از جرم،  وظیفه دستگاه قضایی بوده و همه نهاد ها نیز باید برای کاهش جرم در جامعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام قضایی در رابطه با معضلات پیش در روی ادارات در خصوص همکاری های لازم برای کاهش وقوع جرم اظهار داشت: بزرگترین معضلات پیش روی ادارات، بروکراسی و نامه نگاری های اداری بوده که با رفع کردن این مسائل می توان مشکلات مربوط به حوزه شهری خصوصاً پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم را با تعاملات خوب، سازنده و با برنامه ریزی هدفمند و پیگیری های مستمر، مرتفع نمود.

وی در خصوص جمع آوری  متکدیان از سطح شهر بافق تصریح کرد: حضور  متکدیان در این شهرستان با توجه به پیشینه مذهبی و دینی بافق، چهره شهر را دگرگون ساخته و این امر باعث بروز برخی جرایم شده و مزاحمتهایی در برخی اوقات مردم برای مردم شده که در این راستا باید با شناسایی و غربال‌گری و یافتن علت تکدی، در رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

دادستان بافق بر همکاری و تعامل نیروی انتظامی و ماموران شهرداری در خصوص جمع آوری متکدیان تأکید کرد و افزود: اکثراً  متکدیان غیربومی بوده و تعداد بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل داده که با تدابیر لازم و مناسب می توان جلوی بسیاری از جرائم به ویژه جرم سرقت را گرفت.

بهارلوئی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مورد حساس و قابل پیشگیری و پیگیری، جمع آوری اتباع بیگانه بدون مجوز بوده که با همکاری اداره کار در این راستا برخورد قانونی و جدی برای سرو سامان دادن به این موضوع صورت خواهد گرفت تا حضور و فعالیت اتباع بیگانه در شهر، محدود و در حد کنترل باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه