English

شهردار بافق از اجرای ۳۱ پروژه عمران شهری در سال ۹۹ خبر داد

شهردار بافق از اجرای همزمان ۳۱ پروژه عمران شهری در سال ۹۹ خبر داد و افزود: به طور میانگین هر ۲ هفته شاهد افتتاح یک پروژه هستیم.

شهردار بافق از اجرای ۳۱ پروژه عمران شهری در سال ۹۹ خبر داد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ساختمان شورای شهر بافق با ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه از محل اعتبار عمرانی شهرداری بافق در مراسمی با حضور امام جمعه بافق، سرپرست فرمانداری بافق و شهردار بافق افتتاح شد.

شایان ذکر است: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و ۱۴۲ متر زیربنا در سه طبقه ساخته شد و دارای سالن‌های جلسات و کنفرانس، بخش اداری، سرویس بهداشتی ویژه معلولان، نمازخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی با امکانات و تجهیزات روز است، ساخته شد.

سیدعلی نوروززاده شهردار بافق گفت: عملیات اجرایی پروژه اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۷ آغاز شد و قرار بود نهم اردیبهشت امسال همزمان با روز شوراها افتتاح شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا ، بهره برداری از آن به تاخیر افتاد.

وی اضافه کرد: ساختمان جدید شورا در مرکز شهر قرار دارد، این مزیت باعث شد تا مردم به آسانی به منتخبان خود دسترسی پیدا کنند.

وی همچنین از اجرای همزمان ۳۱ پروژه عمران شهری در سال ۹۹ خبر داد و یادآور شد: به طور میانگین هر ۲ هفته شاهد افتتاح یک پروژه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه