English

معاون استاندار مازندران خبر د اد:

آزادسازی ۳۹۰ کیلومتر از نوار ساحلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ۸۵ درصد نوار ساحلی استان آزادسازی شده است، گفت: تاکنون دسترسی به ۳۹۰ کیلومتر از نوار ساحلی آسان شده است.

آزادسازی ۳۹۰ کیلومتر از نوار ساحلی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  مهدی رازجویان اظهار داشت: واگذاری سواحل دریا به مردم باعث شکل‌گیری امید در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آزادبودن ۳۹۰ کیلومتر از سواحل دریای مازندران، ادامه داد: حدود ۸۵ درصد از سواحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار دارد.

رازجویان تاکید کرد: با همراهی نهادها و مراکز نظامی و انتظامی و آزادسازی سواحل در اختیار آنها، بخش قابل‌توجه دیگری از ساحل دریای مازندران در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: شیوع این ویروس باعث دگرگونی ارتباطات مردم با یکدیگر شده است.

وی با بیان اینکه زندگی مردم بعد از شیوع کرونا متفاوت شده است، افزود: با توجه به توسعه تکنولوژی و ارتباطات، مردم برای لحظه به لحظه زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

رازجویان توسعه زیرساخت‌های اینترنتی را ضروری دانست و ادامه داد: هرچه بسترسازی بهتر باشد، هوشمندسازی شهرها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون استاندار مازندران هوشمندسازی را عامل همسوکردن نحوه زندگی مردم با پیشرفت تکنولوژی دانست و تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا ضرورت توسعه خدمات‌رسانی اینترنتی به مردم را بیش از پیش نمایان ساخت.

رازجویان مازندران را استانی گردشگرپذیر دانست و افزود: با توجه به حضور میلیونی مسافرین در استان مازندران، می‌بایست با یک نگاه ملی، زیرساخت‌های استان توسعه یابد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: هوشمندسازی شهرها باعث بهبود خدمات‌دهی به مردم در دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها می‌شود.

رازجویان با اشاره به آموزش آنلاین در مدارس و افزایش تعداد تراکنش خریدهای اینترنتی توسط مردم، اظهار داشت: در چنین شرایطی زیرساخت‌های اینترنتی باید بهبود یابد.

معاون استاندار مازندران یکپارچه‌سازی صدور مجوزات در شهرداری‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: پارک علم و فن‌آوری می‌تواند در هوشمندسازی شهرها نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه