English

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

روند ابتلا به کرونا در حال افزایش است/ مجبور به ساخت بیمارستان صحرایی می‌شویم

هوشنگ بازوند با اشاره به وضعیت حاد استان به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ۲۲ گانه کرونایی شامل اصناف و ادارات و شش شهرستان تا روز دوشنبه 19 آبان ماه تمدید می‌شود.

روند ابتلا به کرونا در حال افزایش است/ مجبور به ساخت بیمارستان صحرایی می‌شویم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه از تعطیلی شش شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونا در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: به دلیل شیوع گسترده کرونا وضعیت استان بسیار حاد است و در صورت تداوم تعداد بستری‌ها مجبور خواهیم شد از ظرفیت‌های دیگر برای احداث بیمارستان صحرایی استفاده کنیم.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه که با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، آیت‌الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و اعضای ستاد کرونا در کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: ادارات استان از ساعت ۸ تا ۱۲ با 50 درصد ظرفیت فعال خواهند بود و مجموعه‌های دادگستری و نهادهای نظامی انتظامی بر اساس ساعات کار قبلی تا 14:30 و با ۶۰ درصد ظرفیت به فعالیت خواهند کرد تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

وی ضمن تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت بیشتر و گسترده مردم و اصناف و بازاریان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی افزود: در همین راستا تمامی محدودیت‌های ۲۲ گانه درزمینهٔ کرونا یک هفته دیگر تمدید می‌شود. برای شهر کرمانشاه علاوه بر این‌ها، ممنوعیت مشاغل گروه سه و چهار نیز همچنان برقرار است و انتظار داریم مردم در کنترل این وضعیت همه همراهی داشته باشند.

وی افزود: همچنین مطب‌های متخصصین و پزشکان عمومی پوست و زیبایی هم به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود

بازوند بیان کرد: در همین راستا به‌منظور کمک به حفظ سلامت کارکنان در مقابله با کرونا، برگزاری جلسات اداری بالای ۱۵ نفر تا پایان آبان ماه ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه