English

واگذاری ۳۶ هزار متر از اراضی نیروی انتظامی به بنادر بندرلنگه

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از واگذاری بیش از ۳۶ هزار متر مربع اراضی نیروی انتظامی به بنادر و دریانوردی بندرلنگه خبر داد.

واگذاری ۳۶ هزار متر از اراضی نیروی انتظامی به بنادر بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به واگذاری قطعی بیش از ۳۶ هزار متر مربع با مبلغی بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال از نیروی انتظامی به این بندر گفت: با انجام این مهم، افزایش پس کرانه و اراضی پشتیبانی بندر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تحقق این طرح در افزایش عملکرد فعالیت های بندری و دریایی نقش بسزایی خواهد داشت و با افزایش زیر ساخت های بندری و امکانات امیدواریم شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه باشیم.

عسکری نسب تصریح کرد: با توجه به جایگاه راهبردی بندرلنگه و مبادلات چه در حوزه کالاهای فله و یخچالی و چه در بخش ترانزیت خودرو و با توجه به اینکه این بندر فعال ترین بندر استان هرمزگان بعد از بندر شهید رجایی و به عنوان پایتخت ترانزیت خودروی کشور است.

 مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در پایان گفت: توسعه اراضی و همچنین فراهم آوردن زیرساخت های لازم در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان و همچنین بهره برداری از اراضی واگذار شده و بهره گیری از تمام توان و پتانسیل های بنادر غرب هرمزگان و توسعه زیرساخت های اقتصاد دریامحور می تواند رونق بیشتر اقتصادی منطقه و به تبع آن افزایش اشتغال زایی در بندرلنگه را رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه