English

ریحانی فرد:

نهضت آسفالت و بهسازی معابر سنندج در مهرماه بیش از ۹۰ هزار مترمربع

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی معابر سنندج در مهرماه امسال خبر داد و گفت: 98 هزار و 95 مترمربع در محلات و معابر بهسازی شده است.

نهضت آسفالت و بهسازی معابر سنندج در مهرماه بیش از 90 هزار مترمربع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهزاد ریحانی‌فرد صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان کردستان، اظهار کرد: بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین خواسته و مطالبه شهروندان بوده و در همین راستا امسال اقدامات مناسبی در راستای بهسازی معابر و محلات سطح شهر انجام شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته چندین اکیپ در سطح شهر و مناطق مختلف در حال اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح  شهر هستند.

ریحانی فرد از آسفالت 98 هزار و 95 متر مربع از معابر و محلات سطح شهر در مهر ماه سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: برای بهسازی این معابر 13 هزار و 969 تن آسفالت صرف شده است.

وی اظهار کرد: 29 هزار و 700 مترمربع از این میزان معابر حوزه شهرداری منطقه یک و ناحیه منفصل شهری ننله بود که با 4 هزار و 420 تن آسفالت بهسازی شده است.

نامبرده در ادامه تصریح کرد: 4 هزار و 872 متر مربع از محلات محدوده شهرداری منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر هم با 775 تن آسفالت بهسازی شد.

ریحانی‌فرد افزود: در حوزه شهرداری منطقه سه نیز با توزیع 5 هزار و 598 تن آسفالت 43 هزار و 823 از معابر و محلات این منطقه و 19 هزار و 700 مترمربع از حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران با پخش 3 هزار و 176 تن آسفالت ، بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در نهایت یادآور شد: در تابستان امسال نیز با 41 هزار تن آسفالت،270  هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهرآسفالت و بهسازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه