English

فرمانده سپاه خمینی شهر:

روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند

فرمانده سپاه خمینی شهر گفت: روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند وطبق فرموده مقام معظم رهبر انقلاب امر به ورزش امربه معروف است و مقوله ورزش از گستردگی فراوانی برخوردار است.

 روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد کریمیان در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند، بیان کرد: روستای قلعه امیریه می تواند در برنامه های ورزشی بازوی سپاه باشد.

وی اضافه کرد: در ورزش شهرستان معضلاتی وجود دارد که اداره ورزش و جوانان شهرستان می تواند در مشکلات شهرستان ورود پیدا کند.

در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان خمینی شهرگفت: دوران مسئولیت ها سریع سپری می شود و تنها چیزی که از یک مسئول به یادگار می ماند کردار و گفتار نیک در محل مسئولیت آن مسئول است.

روح الله کاظمی ادغام اداره ورزش با جوانان را بدون برنامه و انجام زیر ساختهای اصلی مطرح کردو ادامه داد: این امر مسئولیت ریاست اداره ورزش و جوانان را دوچندان کرده و تلاش بیشتری در این زمینه می طلبد.

همچنین سید مهدی ابطحی رییس مجمع بسیج اقشار شهرستان خمینی شهر ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت ولی عصر ادامه داد:بسیج از جهات بسیاری می تواند بازوی ورزش باشد.

وی تشریح کرد: جوانان می توانند نقش فراوانی در ورزش جامعه داشته باشندو متاسفانه در وزارت ورزش و جوانان ، بحث جوانان مغفول مانده است.

رییس مجمع  بسیج اقشار توضیح داد: برای جذب عموم مردم جامعه به سمت  ورزش جهت قوی کردن روح و جسم باید تمام امکانات و فضاهای ورزشی در این راستا به کار گرفته شود.

وی در ادامه گفت: آسیب های ورزشی فراوانی در شهرستان وجود دارد که از دلایل آن کمبودهای امکانات ورزشی و بخش دیگر سوء مدیریت،مدیران شهری است ،برای نمونه بحث حجاب که والاترین ارزش برای یک زن محسوب می شود کمرنگ شده و نیاز به کارو فرهنگ سازی دارد.

ابطحی افزود: برخی با مغالطه کردن تمام مسائل را با هم در می آمیزند مانند دوچرخه سواری بانوان که چرا برخی مسئوولان با دوچرخه سواری بانوان مخالفند در حالیکه بحث عفت و حیای بانوان مطرح است.

رییس مجمع  بسیج اقشار خاطرنشان کرد: امسال ولادت باسعادت نبی اکرم با سیزده آبان مصادف است و می توان یک برنامه ورزشی زیبایی انجام داد.

حاج رضا ابراهیمیان با بیان اینکه هدف بسیج ورزشکاران حفظ ارزش های انقلاب است گفت: برنامه های بومی محلی  که سرفصل های زیادی در برداشت به همت بسیج ورزشکاران پنجاه درصد از سرفصل ها انجام شد.

رییس بسیج ورزشکاران تصریح کرد: این ارگان دومحورکاری را در راس فعالیت های خودقرار داده است که معرفی پرستاران بسیجی و سپاهی به کادر درمان یکی از فعالیت هاست و مورد دیگر شناسایی ورزشکاران بی بضاعت در دوران کرونایی است.

وی به سابقه پیشکسوتان ورزش ی اشاره کردو افزود: ارتباط دادن جوانان ورزشی با پیشکسوتان ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است و می توان از پتانسیل جوانان و سوابق پیشکسوتان در اکثر زمینه ها استفاده کرد.

ابراهیمیان تاکید کرد: مراسم یادبود شهدای ورزشکار از جمله دیگر فعالیت هاست و تجلیل از دو خانواده شهدای مدافع حرم مهدی عبدالکاظمی و محسن حیدری در دستور کار بسیج ورزشکاران قرار دارد ،شهید مهدی عبدالکاظمی در رشته فوتبال در تیم فولاد پا به توپ زد و شهید حیدری رزمی کار بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه