English

تکریم ارباب رجوع، مهمترین رکن در دستگاه قضایی

رییس دادگستری یزد گفت: در بازدید از مجموعه یگان حفاظت دادگستری استان، گفت: کیفیت برخورد و مواجهه با مردم در بدو ورود افراد به دستگاه قضایی بسیار مهم و در نگاه آنها اثرگذار است.

تکریم ارباب رجوع، مهمترین رکن در دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین رکن کار در دستگاه قضایی است که باید از بدو ورود مراجعین تا ختم امور آنها مورد اهتمام مجموعه باشد.

دهشیری در بازدید از مجموعه یگان حفاظت دادگستری استان، گفت: کیفیت برخورد و مواجهه با مردم در بدو ورود افراد به دستگاه قضایی بسیار مهم و در نگاه آنها اثرگذار است که باید به بهترین شکل ممکن با مردم و ارباب رجوع برخورد روبرو شد و کرامت، شخصیت و شانیت  آنان را به مجموعه حفظ نمود.

وی ضمن تقدیر از مجموعه یگان حفاظت به لحاظ تأمین سخت افزار بازرسی بدون لمس در ورودی های دادگستری، گفت: شرایط بیماری کرونا ایجاب می کند تا به گونه ای عمل کرد تا از ازدحام مردم کاسته شود و شرایط برای ورود ضمن رعایت مسائل حفاظت فیزیکی و امنیت محیط تسهیل گردد.

این مقام قضایی، تصریح کرد: گرچه اکنون به لحاظ ممنوعیت تجمع که مصوب ستاد کروناست، دستگاه قضایی نیز باید از حضور کارکنان خود و مراجعین تا سرحد امکان بکاهد اما در شرایط عادی نقش یگان حفاظت در صیانت از مجموعه و تکریم ارباب رجوع و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی نقش مهم و اثر گذاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه