English

تأمین هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد هرمزگانی

مدیرعامل بنیاد رویش از آغاز پویش «مهرباران» با هدف تأمین هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و بی‌بضاعت استان هرمزگان خبر داد.

تأمین هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا نادری‌پور، مدیرعامل مؤسسه خیریه رویش لبخند زندگی (بنیاد رویش) که رسالتش بورسیه و حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت استان هرمزگان و خانواده‌هایشان است، عصر روز گذشته، ۲۹ مهرماه، در مراسم رونمایی از لوگوی «پویش مهرباران»، اظهار کرد: از دی‌ماه سال ۹۸ جهت پذیرش ۸۲ دانش‌آموزان جدید در بنیاد رویش، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و کم‌برخوردار استان را آغاز کردیم که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا این برنامه متوقف شد اما همکاران ما با تمام توان در شرایط ویژه کرونایی در محلات بندرعباس حضور پیدا کرده و توانستیم  با کمی تأخیر، پذیرش ۸۲ دانش‌آموز جدید را که هدف‌گذاری امسالمان بود، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جای تأسف دارد که هرمزگان در تعداد دانش‌آموزان کم‌برخوردار و تحت پوشش نهادهای حمایتی جزء ۳ استان اول کشور است، افزود: براساس آمارهای کمیته امداد، حدود ۷۰ هزار دانش‌آموز کم برخوردار در استان هرمزگان نیاز به تبلت دارند، ازاین‌رو تصمیم گرفتیم علاوه بر حمایت دانش‌آموزان بورسیه بنیاد رویش، برای هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز کم‌برخوردار استان تبلت تهیه کنیم. طبق برآوردها ارزش ریالی این تعداد تبلت را حدود ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد رویش تصریح کرد: ما پویشی تحت عنوان مهرباران با شعار «بارانی باید تا رنگین‌کمانی برآید» را با هدف تأمین هزار و ۱۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان مستعد و کم‌برخوردار استان هرمزگان، طراحی کردیم و در کنار آن به‌زودی با رونمایی از سامانه آموزش مجازی خود، سعی می‌کنیم نیازهای آموزشی و پرورشی این دانش‌آموزان را نیز تا حدی تأمین کنیم.

نادری‌پور با تأکید بر اینکه اگر روزی مدرسه‌سازی اهمیت بسیاری داشت، امروز در کنار آن تأمین نیازهای سخت‌افزاری دانش‌آموزان نیز بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، هدف‌گذاری خود را برای حمایت تعداد بیشتری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی خود را در سطح استان و تبلیغات مجازی‌مان را در سطح کشور آغاز کرده‌ایم و امیدواریم مردم خیراندیش هرمزگان و کشورمان در این پویش ما را همراهی کنند، گفت: هم‌وطنان خیراندیشمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد رویش به نشانی www.bonyadrooyesh.ir و یا ارسال کد دستوری #1213*780* و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۳۶۰۷ و شماره‌حساب ۱۰۷۰۸۱۳۵۱ نزد بانک قرض‌الحسنه رسالت به نام مؤسسه خیریه رویش لبخند زندگی به دست ما برسانند.

مدیرعامل بنیاد رویش در پایان اضافه کرد: همچنین خیران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر بنیاد رویش به نشانی خیابان دانشگاه ساختمان شمس طبقه ۷ واحد ۲۳ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۷۶۳۳۶۶۵۶۹۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه