English

راه یابی دانش آموز هرمزگانی به مرحله جشنواره جوان خوارزمی

رئیس مدارس استعداد های درخشان آموزش و پرورش هرمزگان از راه یابی طراح کیانوش مقصودی نژاد دانش آموز پایه دوازدهم ناحیه یک بندرعباس به مرحله دفاع کشوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد و گفت: 12 طرح از آموزش و پرورش استان به مرحله کشوری ارسال شد.

راه یابی دانش آموز هرمزگانی به مرحله جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مدیحه دوانی رئیس مدارس استعداد های درخشان آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: بنا به اعلام اداره برنامه ریزی و امور اجرایی جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی، یک طرح از استان هرمزگان به مرحله دفاع کشوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کرد.

وی افزود: در بخش دانش آموزی بیست ودومین جشنواره جوان خوارزمی استان که در بهار 1399 با توجه به شرایط قرنطینه و بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد، 12 طرح از آموزش و پرورش استان به مرحله کشوری ارسال شد.

دوانی ادامه داد: از میان طرح های دانش آموزان هرمزگان، طرح " ویلچر هوشمند و تمام اتوماتیک با قابلیت برنامه نویسی و کنترل از راه دور" طراح کیانوش مقصودی نژاد دانش آموز پایه دوازدهم عضو پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس به مرحله داوری و دفاع نهائی راه یافت.

رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مرحله دفاع کشوری در بنیاد نخبگان استان با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان در اواخر مهرماه 1399 برگزار خواهد شد که امیدواریم این دانش آموز بتواند در این مرحله نیز مقام کشوری را کسب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه