English

درخشش دانش‌آموزان پژوهشگر مینابی در جشنواره خوارزمی

مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب از کسب رتبه برگزیده پژوهشگران مینابی در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی کشوری در زمینه علوم اجتماعى خبرداد.

درخشش دانش‌آموزان پژوهشگر مینابی در جشنواره خوارزمی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  «غلام‌رضا سالاری میری» با اعلام این خبر گفت: در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی «علیرضاصالحی» و «محمد سالارى» دانش‌آموزان پژوهشگر مینابی به عنوان نماینده استان هرمزگان در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی در زمینه علوم اجتماعى برگزیده شدند.

وی عنوان کرد: این جشنواره به منظور ایجاد پرورش، رشد وشکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان و توسعه تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری، حمایت از  و نوآور جشنواره جوان خوارزمی برگزار می شود.

سالاری میری اظهار کرد: در سال جاری تعداد 2 طرح مربوط به دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان میناب به دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی ارائه گردید که طرح ها پس از بررسی و کارشناسی استانی در گروه‌های تخصصی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: یک طرح از دانش آموزان شهرستان میناب با عنوان «بررسی مردم شناختی روستای سرارو سیریک هرمزگان، با تأکید بر صنعت گردشگری» عنوان برتر کشوری را بدست آورد.

گفتنی است؛ دانش آموز علیرضا صالحی از دبیرستان استعدادهای درخشان بحرالعلوم و محمدسالاری از دبیرستان نمونه خاتم الانبیا شهرستان میناب این عنوان را بدست آوردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه