English

به همت ستاد دیه استان یزد؛

مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: به همت اعضا کمیته صلح و سازش ستاد دیه یزد مبلغ 20 میلیارد و 906 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی پنج زندانی فراهم شد.

مبلغ 20 میلیارد و 906 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 5 مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)خبر داد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت امام رئوف، امام رضا (ع) 5  نفر از محکومین مالی جرائم غیر عمد از زندان آزاد گردیدند که برای آزادی این محکومین مالی مبلغ 25 میلیارد و 556 میلیون ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان مبلغ 4  میلیارد و 650 میلیون ریال  از این مبلغ پرداخت گردید.

افشون در ادامه گفت: به همت اعضا کمیته صلح و سازش این ستاد دیه مبلغ  20 میلیارد و 906 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون  ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 5 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.

اسلام افشون ضمن تقدیر و تشکر از همت مردم دارالعباده در ایام سوگواری محرم و صفر گفت : خوشبختانه مردم، هیئت ها  و بسیاری از صاحبان روضه خوانی ها  در اجرای طرح " هر هیئت آزادی یک زندانی"  بسیار همکاری نموده و مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند .

وی در ادامه گفت: هم اکنون تعداد ۱۹1  زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل  بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته ، مهریه و نفقه، دیه ناشی از تصادفات رانندگی، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

گفتنی است پیش از این در روز اربعین حسینی زمینه آزادی 10 محکوم مالی از زندانهای استان یزد به کوشش ستاد دیه استان یزد فراهم آمده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه