English

با محوریت پویش "آجر به آجر"،

بیش از هشت هزار کرمانشاهی در امر مدرسه‌سازی مشارکت کرده‌اند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: با شروع به کار پویش ملی آجر به آجر، بیش از هشت هزار نفر از مردم، مسئولان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به موضوع مدرسه‌سازی در این امر مهم مشارکت خود را اعلام کرده‌اند.

بیش از هشت هزار کرمانشاهی در امر مدرسه‌سازی مشارکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مرزبان نظری از پیشتازی مردم کرمانشاه در اجرای پویش آجر به آجر در سطح کشور خبر داد، ابراز داشت: از زمانی که پویش ملی آجر به آجر وارد فاز اجرایی شده، مورد استقبال مردم خیراندیش استان قرارگرفته، به‌نحوی‌که تاکنون بیش از هشت هزار نفر از مردم، مسئولان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به موضوع مدرسه‌سازی در این امر مهم مشارکت خود را اعلام کرده‌اند.

نظری در تشریح نحوه مشارکت در پویش آجر به آجر، گفت: آحاد مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه آجر به آجر و انتخاب نام استان کرمانشاه که برای ورود خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امر مدرسه‌سازی فعال‌شده، در این طرح مشارکت داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: متقاضیان می‌توانند پس از ورود به سامانه اینترنتی http://ajorbajor.ir گزینه مشاهده پروژه‌های استانی را انتخاب و سپس بر روی "انتخاب استان" کلیک کرده و در صفحه بعد "کرمانشاه" را انتخاب و بر روی دکمه " کمک می‌کنم" کلیک کرده و مشخصات خود و مقدار هزینه واریزی را که از مبلغ هزار تومان تا هر مبلغی که تمایل دارند را وارد کرده و درخواست خود را ثبت و در آخر پوستر کمک خود را به‌عنوان خروجی دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این پویش، هم‌وطنان با هر بضاعت مالی می‌توانند حتی به‌اندازه خرید یک آجر در مدرسه‌سازی مشارکت کرده و سهمی را در محرومیت‌زدایی آموزشی کودکان استان کرمانشاه داشته باشند.

نظری فرهنگ‌سازی و توجه به مدرسه‌سازی در میان اقشار مختلف مردم، جلب مشارکت نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در امر مدرسه‌سازی، جلب حمایت‌ ایرانیان خارج از کشور، ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز و حفظ، توسعه و تکریم خیرین مدرسه‌ساز را ازجمله اهداف اجرای پویش آجر به آجر عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه