English

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی از فروشنده طلا

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار سابقه دار در قم، گفت: متهم با حضور در پاساژ معاملات طلا، ضمن شناسایی افرادی که برای فروش طلا به این مکان مراجعه کرده بودند با انجام مانور متقلبانه و طرح ادعای پرداخت پول بیشتر از فروشندگان کلاهبرداری و متواری می‌شد.

کلاهبرداری 500 میلیونی از فروشنده طلا

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهارداشت: فردی با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه در حال فروش طلاهای همسرش در پاساژ معاملات طلا به ارزش 500 میلیون ریال بوده که شخصی ناشناس به وی اشاره و بعد از رفتن به بیرون از مغازه طلا فروشی بیان داشته طلاهایش را به قیمت بهتر و بالاتر خریدار است اما پس از معامله پولی به حساب وی واریز نشده است، بنابراین موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ قهرمانپور با اشاره به سوابق فرد دستگیر شده، اضافه کرد: نامبرده در تحقیقات پلیس با مشاهده شواهد موجود صراحتاً به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه