English

احتمال توقف پروژه میدان جمهوری

رِییس شورای شهر کرج در نشست ارزش پروژه میدان جمهوری کرج گفت: با توجه به لایحه رسیده به شورا از طرف شهرداری با طرح فعلی تقاطع غیر همسطح مغایرت دارد احتمال توقف این پروژه وجود دارد.

احتمال توقف پروژه میدان جمهوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رییس شورای شهر کرج در نشست ارزش پروژه میدان جمهوری کرج گفت: با توجه به لایحه رسیده به شورا از طرف شهرداری با طرح فعلی تقاطع غیر همسطح مغایرت دارد احتمال توقف این پروژه وجود دارد.

وی عنوان کرد: تمام پروژه های عمرانی که در سطح شهر انجام می شود باید دارای پیوست های زیست محیطی و فرهنگی بوده و در این حوزه ها تحقیقات کافی صورت گرفته باشد.

اکبر سلیم نژاد در ادامه گفت: نمیتوان پروژه ها را تنها از منظر ترافیک، عمرانی یا بصری دید و باید تمامی مطالعات به شکلی کامل و دقیق انجام شود.

رییس شورای شهر کرج در پایان افزود: در ابتدا قرار بود شهرداری این پروژه را به صورت شرق به غرب اجرا کند که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد به شکل شمال به جنوب اجرا می شود که به تبع آن 360 اصله درخت قطع یا جا به جا خواهند شد.

سلیم نژاد گفت: ما شهر را باید برای شهرونئان بسازیم نه برای خودروها و این موضوع از ابتدای شورای پنجم مورد توجه اعضا بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی