English

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمینی شهر برگزیده قصه تابلوی عصر عاشورا شد

اکرم یونسی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خمینی شهر برگزیده قصه تابلوی عصر عاشورا استاد فرشچیان شد.

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمینی شهر برگزیده قصه تابلوی عصر عاشورا شد

 مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص طرح و ایده ارائه شده در مسابقه قصه گویی گفت: در فراخوان قصه گویی استان اصفهان با عنوان" قدم یازدهم " به نویسندگی خانم طاقدیس برگزیده استان اصفهان شده است.

اکرم یونسی در فراخوان قصه گویی کشوری در مسابقه ای با موضوع محرم برداشتی از تابلوی عصر عاشورای استاد فرشچیان را ارائه می کند.

این ویراستار ادبی با ارسال قصه تابلوی عصر عاشورا در وبینار کشوری شرکت کرده و در این مسابقه نفر برگزیده این مسابقه می شود.

مربی کانون پرورش فکری هدف از شرکت در این مسابقه را تعالی دادن روح معنوی عاشورا در نوجوانان دانست و ادامه داد: با این فعالیت به نوجوان تفهیم شد که می توان با وجود شرایط کرونایی آن ارتباط قلبی را با امام حسین (ع) حتی در کنج تنهایی و گوشه اتاق خانه برقرار کرد.

وی از فعالیت های خود در کانون سخن گفت و ادامه داد: کلاس های قصه گویی و فن بیان برگزار می شود و هم اکنون  وبینارهای مخصوص فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی برگزار می شود و با استقبال خوبی نیز روبروست.

یونسی کانون پرورش فکری را تغذیه افکار کودک ونوجوان خواند و تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالم ترین مکانی است که یک نوجوان به آن مراجعه می کند.

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خمینی شهر در پایان تعامل و همفکری مسئولان شهرستان را جهت پیشرفت برنامه های فرهنگی کانون خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه