English

به پشتوانه توان داخلی و نیروهای بومی محقق شد؛

درخشش ایزوایکو در بنادر جهان

سرمهندس نفتکش stsrk ضمن بیان اینکه نفتکش ها می توانند به عنوان بیلبورد تعبلیغاتی از خدمات ارائه شده ایزوایکو در بنادر مختلف دنیا باشند، گفت: خدماتی که به نفتکش ها ارائه می شود قطعا" در تمام بنادر دنیا قابل رویت است.

درخشش ایزوایکو در بنادر جهان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا ازبرمی سرمهندس نفتکش stark اذعان داشت: خوشبخانه سرعت کار در مجموعه ایزوایکو بالا رفته به گونه ای که اکنون شاهد تغییرات مشهودی در این صنعت هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد که نفتکش ها می توانند به عنوان بیلبورد تعبلیغاتی از خدمات ارائه شده ایزوایکو در بنادر مختلف دنیا باشند، افزود: خدماتی که به نفتکش ها ارائه می شود قطعا" در تمام بنادر دنیا قابل رویت است.

ازبرمی در ادامه با بیان اینکه  سطح ارائه خدمات و اخلاق حرفه ای در ایزوایکو به صورت چشمگیری ارتقا یافته، ادامه داد: خدمات ایمنی در این مجموعه  به طور حرفه ای  روند رو به رشدی را داشته و می توان گفت شعاراول ایمنی بعد کار به صورت عملی در عملکرد بخش های مختلف مشهود است.

وی ضمن بیان اینکه بکارگیری پیمانکاران بومی و مقیم در سهولت انجام کارها و پیشبرد امور نقش پررنگی دارد، افزود: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران دارای نیروهایی متخصص در حوزه ی صنعت دریایی است و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ازبرمی در خصوص سیر پیشرفت صنعت دریایی ، اینگونه اذعان داشت:  ایزوایکو در پروژه های قبل به همت نیروهای متخصص و بومی موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی شد، عملیات تعویض روزانه پنج تن ورق با تمامی کارهای جانبی در اوج تابستان و گرمای بیش از 45 درجه دستاوردی بی نظیری است که جز با اراده و غیرتمندی نیروهای تواتنمند این حوزه قابل انجام نبود.

وی ایزوایکو را رقیبی قدرتمند برای یاردهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت نیروهای منحصر بفرد ایرانی که  در این مجموعه فعالیت می کنند،  نسبت به شرق آسیا از ضریب هوشی بسیار بالاتری برخوردار هستند که این موضوع در عمل به اثبات رسیده است.

 ازبرمی گفت: با توجه به پیشرفت سیستم ها، تجهیزات و امکانات باید از وسعت ایزوایکو نهایت بهره را برد و مهندسان ماهر و بومی که دسرسی به آنها آسان است را به کارگیری کنیم و بر حسب توانایی ها بتوانیم در مسیر مطلوبی قدم بگذاریم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه نیروها در این مجموعه برای رسیدن به اهداف مشترک در حوزه صنعت دریایی به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: دانش، مهارت، ابزارآلات، هوش، تجهیزات و افراد متخصص در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا صنعت دریایی پیشرفتی روز افزون داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر کشتی ها و نفتکش ها بدون هیچ معطلی برای انجام تعمیرات وارد درای داک(حوض خشک) می شوند، اضافه کرد:  از لحاظ امکانات و پتانسیل عظیم تر از ایزوایکو در منطقه نداریم و باید سعی کنیم پتانسیل های بی نظیر این مجتمع را به دنیا بشناسانیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر صنعت دریایی و عظمت این مجموعه باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه