English

خیز کرونا در استان مازندران

با شناسایی ۱۰۳ بیمار جدید شبانه روز گذشته در مازندران، آمار مبتلایان نسبت به دیروز در استان دو برابر شد.

خیز کرونا در استان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در شبانه روز گذشته ۷۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و ۲۷ بیمار جدید مبتلا به این ویروس، در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، شناسایی و بستری شدند.

هم اکنون ۴۴۴ بیمار با احتمال ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی مازندران و بابل بستری هستند.

همچنین ۱۱۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه استان، تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری ۷۶ بیمار جدید کرونایی، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، از ترخیص ۷۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد و گفت: در حال حاضر، ۳۳۲ بیمار در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

سیدعباس موسوی افزود: ۸۶ بیمار بدحال هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کروناویروس در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه بستری و در همین مدت ۲۱ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه درمان در منزل، مرخص شدند.

سیدفرزاد جلالی به بستری ۱۱۲ بیمار هم اکنون در مراکز درمانی بابل اشاره کرد و افزود: ۲۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش آی سی یو، بستری هستند.

با توجه به جهش کووید ۱۹ و تبدیل شدن به ویروسی جدید، فرارسیدن فصل سرما و احتمال بیماری آنفلونزا و پایین آمدن سن بیماران به ویژه کودکان و نوجوانان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله پرهیز از سفر‌های غیرضروری، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و شستشوی مداوم دست‌ها مورد تاکید قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه