English

تاکید نماینده ولی فقیه در کردستان بر بعد فرهنگی اجرای برنامه ها

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن اشاره به کیفیت اجرای برنامه ها در استان گفت: بعد فرهنگی برنامه های ملی ومذهبی دارای اهمیت خاصی می باشد.

تاکید نماینده ولی فقیه در کردستان بر بعد فرهنگی اجرای برنامه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام حاج عبدالرضا پورذهبی امروز سه شنبه در  جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برنامه‌های ملی و مذهبی نیمه دوم سال‌جاری در جمع مدیران ادارات استان، اظهار کرد: رویکرد فرهنگی و تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی جزء مهم‌ترین اولویت‌هایم در استان است چرا که بعد فرهنگی برنامه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی کیفیت برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال‌جاری آیین‌های اربعین، 13 آبان، هفته وحدت، 16 آذر، نهم دی و 22 بهمن را در پیش رو داریم اظهار کرد: این مراسم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان به دیدگاه مقام معظم رهبری در توصیف روحانی، هدایت‌گری فکری و اعتقادی، هدایت سیاسی، خدمات‌رسانی اشاره کرد و گفت: غم‌گساری از مردم  جزو وظایف روحانیون است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به روایات قرآنی در این زمینه اظهار کرد: هر کس صبح کند و تنها دغدغه‌اش دنیا باشد به خدا اتصال و بهره معنوی نخواهد داشت.

وی گفت: کسی که به امر مسلمانان اهتمام نداشته باشد مسلمان نیست در این راستا خدمت‌رسانی به مردم باید سرلوحه کاری مدیران و مسولان ادارات قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اخلاق کارگزاران و مدارا با ارباب رجوع را مهم ارزیابی کرد و افزود: اهتمام به امر مسلمانان و با احترام رفتار کردن با ارباب رجوع در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه