English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

برنامه ما در کردستان برنامه مجاهدت فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به برنامه های خویش گفت: رنامه های ما در کردستان برنامه مجاهدت فرهنگی براساس گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

برنامه ما در کردستان برنامه مجاهدت فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار با فرماندهان لشکر 28 کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیه‌های خود توجه به جوانان، همدلی با نخبگان، اهمیت دادن به مردم و کسانی که زحمات زیادی در کردستان کشیدند را مورد توجه قرار داده‌اند که ما هم آنها را مدنظر قرار می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مجاهدت فرهنگی بر اساس گفتمان رهبر معظم و امام راحل مورد توجه است یادآور شد: بیشتر خدماتم در نقاط مرزی بوده و با شرایط مناطق مرزی و زحمت کشان این مناطق بویژه نیروهای ارتش آشنا بوده و مراودات زیادی داشته‌ام.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر اینکه زحمات ارتش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران پس از جنگ بر کسی پوشیده نیست و خدمات درخشان آنها همیشه دیده شده است، افزود: یکی از بزرگترین افتخارات و بهترین خاطرات بنده خدمت در ارتش است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیگیر مطالبات مردم این استان هستم تا آنچه شایسته آنها است، انجام شود چون نگاه ما در مجموعه نمایندگی دفتر رهبر معظم انقلاب رو به جلو بوده و آینده استان و مردم مورد توجه قرار دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان هم در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های ارتشی‌ها برای حفظ مرز و بوم کشور گفت: ارتش در طول انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در راستای بیعت مجدد با رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا است، افزود: نیروهای مسلح همیشه آماده جانفشانی برای کشور تحت فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه