English

خداحافظی پاکزاد با مدیرعاملی منطقه ویژه پارسیان

بر اساس آخرین تغییرات صورت گرفته در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، مسعود پاکزاد پست مدیرعاملی را به جواد بابایی واگذار کرد.

خداحافظی پاکزاد با مدیرعاملی منطقه ویژه پارسیان

به گزارش موج، بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار موج هرمزگان سرانجام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان تغییر کرد و مسعود پاکزاد جای خود را به فرد دیگری داد.

در پی این تغییرات جواد بابایی که پیشتر عضو هیات مدیره این منطقه اقتصادی بود با حفظ سمت مدیرعامل شد و مسعود پاکزاد از این پس به عنوان عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس فعالیت خواهد کرد.

بنا بر اطلاعات دریافتی، حسن شاهرخی مدیرعامل اسبق و رئیس هیات مدیره سابق نیز از ترکیب هیات مدیره خارج و عضو هیات مدیره شرکت فولاد سبزوار شده است تا محمد اسفندیاری جایگزین وی در هیات مدیره باشد.

گفتی است؛ با این تغییرات هنوز رئیس هیات مدیره تعیین نشده است و به زودی از میان سه عضو هیات مدیره یک نفر ریاست را برعهده خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با مساحتی قریب به 10 هزارهکتار در شهرستان پارسیان و در 30 کیلومتری شرق عسلویه، در منتهی الیه غربی استان هرمزگان و مرز سه استان هرمزگان، بوشهر و فارس به عنوان گزینه های محل استقرار صنایع انرژی بر انتخاب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه