English

اعتراض امام جمعه کیش؛

وضعیت بهداشت و درمان کیش اسف بار است

امام جمعه کیش از حوزه درمان در کیش، به "زخم گاله" تعبیر کرد و گفت: این معضل همیشه در جزیره وجود داشته و چون زخم عمیقی دل مردم را به درد آورده مسئولان جزیزه رفع کمبودهای این حوزه‌ را جدی بگیرند.

وضعیت بهداشت و درمان کیش اسف بار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش ، در جمع نمازگزاران کیش با اشاره به حدود ۶ ماه تعطیلی نمازجمعه به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا و شروع این نماز پربرکت، اظهار داشت: همه‌ی مردم در تمامی حوزه‌ها در کنار مسئولان و کادر متعهد درمان، با رعایت دستورالعمل‌های لازم توانستند با این ویروس منحوس مقابله کرده و از فاجعه‌ای جلوگیری کنند.

خطیب جمعه کیش، وفات حجت‌‌الاسلام سیدین در پی ابتلا به ویروس کرونا را به "گرفته شدن جان جزیره" تعبیر کرد و گفت: این روحانی جوان، ده سال از بهترین سال‌های زندگی خود را وقف اشاعه و تبلیغ فرهنگ و دین در جزیره کیش کرد.

وی با اشاره به هتاکی‌های مغرضانه و هدایت‌شده به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه، این حرکت ضد حقوق بشر را محکوم کرد و گفت: این حرکت وقیحانه اولین هتاکی این نشریه نبود و دقیقا در سالگرد اولین توهین خود که با عکس‌العمل جهان اسلام روبه‌رو شده بود اقدام به بازنشر آن تصویر موهن کرد و قلب یک میلیارد و ۸۰۰میلیون مسلمان آزاده جهان را به درد آورد. 

امام جمعه کیش، با اشاره به سال پایانی دولت یازدهم، همین فرصت را برای خدمت، مغتنم، کافی و اثرگذار عنوان کرد و گفت: یک چهارم دوره‌ی ریاست جمهوری، عدد بسیار قابل‌توجه و فرصت بسیار خوبی است که با پشتوانه‌ی تجربه‌ی ۷ساله، با تمام سال‌های قبل متفاوت است و دولت باید محصول ۷سال تجربه‌ی رجال خود را به نمایش بگذارد و وعده‌های خود را تحقق بخشد.

وی افزود: همین انتظار از مسئولین جزیره نیز می‌رود که در یک سال باقی‌مانده مشکلات شهر را بیش از پیش، حل و برطرف کنند، و دل مردم را با حضور خود گرم کنند.

خطیب جمعه کیش، با تاکید بر سه حوزه "درمان"، "آموزش و پرورش" و "مسکن"، به مسئولان جزیره توصیه کرد: در این یک سال باقی مانده از عمر دولت جاری، نسبت به حل مشکلات این حوزه‌ها که همیشه و از ابتدای کار وجود داشته‌اند، و چون زخم عمیقی دل مردم را به درد آورده اقدام کنند و این حوزه‌ها را جدی بگیرند. 

حسن‌زاده، از حوزه درمان و بهداشت در کیش، به "زخم گاله" تعبیر کرد و گفت: این معضل همیشه در جزیره وجود داشته و همواره نارضایتی مردم را به دنبال داشته است. 

وی شرایط مستاجران و کارکنان کیش را اسف‌بار عنوان کرد و ادامه داد: باید اقدامات جدی در حوزه مسکن انجام شود. 

خطیب جمعه کیش " آموزش مجازی" را منحصر به دوران محدودیت کرونا ندانست و تصریح کرد: این نحوه از آموزش باید به عنوان پایه‌ی آموزش، پی‌ریزی، و زیرساخت‌های سالم و امن برای گسترش آموزش مجازی انجام شود و با توزیع تسهیلات و امکانات، مانع ایجاد فاصله طبقاتی شوند.

امام جمعه کیش در پایان با تاکید بر اهمیت بالابردن زبان و سواد فضای مجازی در خانواده‌ها خاطر نشان کرد: شبکه ملی اطلاعات در کشور، باید ایجاد و تقویت شود چرا که فضای مجازی در حال تبدیل به فضای حقیقی است و بایدها و نبایدهای این حوزه هم باید تعریف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه