English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

وقف برای تامین دارو و درمان از مهمترین نیازهای جامعه کنونی است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: وقف برای تامین دارو و درمان جامعه یکی از مهمترین نیازهای روز جامعه کنون می باشد.

وقف برای تامین دارو و درمان از مهمترین نیازهای جامعه کنونی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسلم محمودزاده با اشاره باینکه وقف صدقه ای جاریه است و آثار آن تا ابد ماندگار خواهد ماند، بیان داشت: متاسفانه وقف برای تامین دارو و درمان در شهرستان کاشان بسیار محدود و ناچیز است، خیرین می توانند در این زمینه کمک خوبی به مردم ارائه دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا در کاشان و ایران اسلامی زنگ خطری برای مردم و خصوصا مبحث درمانی کشور بود چرا که با شیوع این ویروس همه گیر و با وجود بیمارستان های متعدد و کادر مجرب و متخصص پزشکی در کاشان متاسفانه در بازه زمانی اسفندماه و فروردین ماه گذشته دلهره کمبود فضای بستری در کاشان پدیدار ، به نحوی که تمهیدات بیمارستان صحرائی اندیشیده شد.

این مقام مسئول افزود: بحمدالله تلاش کادر پزشکی و درمانی کاشان و کمکهای مردمی و خیرین گرانقدر شهرستان و همت مردم سبب شد این بیماری کنترل شود ولی چنانچه خدای ناکرده این بیماری شدت بیشتری پیدا می کرد و تلاش کادر درمان و خیرین نبود طبیعتا فضا های بستری کاشان برای این بیماری همه گیر با کمبود شدید تخت مواجه می شد و ممکن بود صدمات جبران ناپذیری به جامعه و شهر وارد آید. در این بازه زمانی کمک های خیرین شهرستان بیش از قبل آشکار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: اگر چه شهرستان کاشان از نظر علم پزشکی و درمانی بسیار پیشرفت خوبی داشته ولی هنوز کمبود فضای بستری در آن که تقریبا عمده آن  به بیمارستان شهید بهشتی(ره) محدود می شود مشهود است.

به گزارش موج؛ کاشان دارای ۲۳۳۱موقوفه و ۸۸۱۹ رقبه وقفی است که کمتر از 10 موقوفه با نیت بهداشت و درمان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه