English

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انبار 10 میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان خبر داد.

کشف انبار 10 میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: یک انبار دپوی لوازم خانگی به ارزش 10 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در اصفهان کشف شد.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعدادی لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اتوپرسی و سشوار خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه متصدی انبار دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

هاشمی فر با بیان اینکه این کالاها پیش از اینکه وارد بازار فروش شوند با هوشمندی ماموران پلیس کشف شدند به انباردارها درخصوص نگهداری کالاهای قاچاق هشدار داد و گفت: صاحبان انبارهای نگهداری کالا در قبال کالاهایی که در آنجا نگهداری می شوند، مسئول هستند و بایستی نسبت به تحویل گرفتن کالاهایی که فاقد مدارک معتبر گمرکی و قاچاق هستند پاسخگو باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه