English

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشانه عمق کینه و خباثت غرب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را نشان دهنده عمق کینه و خبائث جامعه غربی نسبت به ادیان الهی به ویژه دین اسلام دانست.

اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشانه عمق کینه و خباثت غرب است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری با محکوم کردن اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی ضمن تسلیت به مناسب ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در باره اقدام شنیع نشریه فرانسوی به ساحت عظیم الشان نبی معظم اسلام (صلوات الله علیها) گفت: اهانت مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نشان دهنده عمق کینه و خباثت جامعه غربی نسبت به ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درباره این هتاکی و موضع گیری معظم له، اذعان داشت: امروزه غربی‌ها وقتی منطق قوی و انسان ساز اسلام و پیامبر گرامی اسلام را در جامعه اسلامی جهانی می‌بینند، به شیوه‌های مختلف به اراجیف گویی روی می‌آورند و با این کار به خیال خود می‌خواهند پایگاه عظیم اسلامی و مذهبی را تحت شعاع قرار دهند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه غربی‌ها با این هتاکی‌ها می‌خواهند به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند، گفت: یکی از نقاطی که در پیام رهبر معظم انقلاب مطرح شده، آن است که این جنایت‌ها با هدایت‌های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد و آن‌ها می‌خواهند به اصطلاح پایگاه انسان ساز اسلام که در رأس آن پیامبر گرامی اسلام قرار دارد را هدف قرار بدهند تا به آمال و آرزوهای دنیوی خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا اذعان داشت: امروزه به فضل خدای متعال اسلام ناب محمدی در سراسر جهان در حال گسترش است و کشور فرانسه هم از جمله کشورهای است که تحت شعاع اسلام اصیل قرار گرفت و لذا آن‌ها در یک موضعی قرار گرفتند تا با اهانت و توهین بتوانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: اراجیف گویی و اقدامات خصمانه غربی‌ها نسبت به اسلام و پیامبر عظیم الشان، به هیچ وجه اثر گذار نخواهد بود چرا که امروز اندیشه و تفکر ناب پیامبر (صلوات الله) درجهان قابل مشاهده است و می‌توان گفت یکی از دلایل تکرار این دست اهانت‌ها از سوی غربی‌ها، شکست سیاست آنان در منطقه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به عجز و ناتوانی غربی‌ها در مقابله با سیاست اسلام ناب، بیان داشت: امروزه غربی‌ها با شیوه‌های مختلف در حال مقابله با اسلام هستند. یک بار در عرصه دیپلماسی کشوری مثل امارات را برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی به میدان می‌آورند. یک بار دیگر هم با شیوه‌های رسانه‌ای- فرهنگی مثل همین نشریه هتاک فرانسوی درصدد فشار بر علیه جبهه مقاومت در لبنان و امثالهم است تا به نوعی در حوزه سیاسی بتواند اسلام را منزوی و با اسلام هراسی و پیامبر هراسی جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

وی افزود: کشوری مثل فرانسه مدعی آن است که مهد آزادی بیان است و مکرون رئیس جمهور این کشور، هتاکی و جسارت به پیشوای بیش از یک میلیارد مسلمان را آزادی بیان قلمداد کرده است، اما این آزادی بیان در موضوع هلوکاست یک طنز سیاسی بیشتر نیست چرا که سیاستمداران غربی اهانت به اسلام را آزادی بیان می‌خوانند، اما به اظهار نظر در مورد هلوکاست که می‌رسد مردم را تحت فشار قرار داده و با آن‌ها برخورد سخت می‌کنند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درهمین رابطه به پیام رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: در پیام مقام معظم رهبری آمده است که نباید به بهانه آزادی بیان حتی دولت‌های اسلامی در قبال این هتاکی سکوت کنند؛ لذا این هتاکی حمله به مذهب است نه تنها دین اسلام و مذهب تشیع بلکه مذاهب و ادیان دیگر باید به این هتاکی پاسخ دهند چرا که پیامبر فقط متعلق به مسلمانان نیست بلکه رحمت للعالمین است و به همه مردم تعلق دارد. پس همه باید درمقابل این اقدام خصمانه نشریه فرانسوی که تحت فشار آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی دست به این گناه نابخشودنی زد، فریاد بزنند و محکم بایستند.

حجت الاسلام تسخیری سخنان خود تاکید کرد: انتظار مسلمانان بویژه ایران اسلامی که ام القرای جهان اسلام می‌باشد این است که دستگاه دیپلماسی کشور در مقابل هتاکی این نشریه فرانسوی موضع مقتدرانه گرفته و همچنین دستگاه‌های فرهنگی کشور بر علیه آن اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی