English

مشارکت فعالانه کانون وکلای یزد در حوزه مسئولیت اجتماعی قابل تقدیر است

رییس کل دادگستری یزد گفت: حضور و مشارکت فعالانه کانون وکلای استان در حوزه مسئولیت اجتماعی به ویژه در زمینه مقابله با کرونا، کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد، حمایت حقوقی از اقشار محروم را فراتر از وظایف صنفی تعریف شده این کانون است و قابل تحسین و تقدیر دانست.

مشارکت فعالانه کانون وکلای یزد در حوزه مسئولیت اجتماعی قابل تقدیر است

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه افتخار مدیریت و مسئولیت در هر پستی در واقع خدمت و نوکریِ مردم است گفت: وجود چنین تفکری موجبات رشد و تعالی انسان را فراهم می کند.

وی در نشست با جمعی از وکلای پیشکسوت استان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام 17 شهریور با اشاره به نقش و جایگاه وکلا در جامعه گفت: وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد و تمام زوایای مغفول و پوشیده پرونده را برای قاضی روشن کند تا امکان احقاق حق و اجرای عدالت آسان شود و اگر این جایگاه به معنای واقعی تحقق پیدا کند، بسیاری از مسائل حوزه وکالت هم حل خواهد شد.

وی با تجلیل و تقدیر از زحمات مؤسسان و بنیانگذران کانون وکلا در استان یزد اظهار داشت: تشکیل کانون وکلا در استان یزد دستاوردهای بسیاری را برای مردم استان و به ویژه جامعه وکلای و حقوقی استان به همراه داشت.

دهشیری تصریح کرد: کانون وکلای یزد اکنون به نهال تنومندی تبدیل شده است که باید با استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان این حوزه آن را بیش از پیش تقویت کرد.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه قدردانی مظهر یکی از خصلتهای خداوند است افزود: هیات مدیره کانون وکلای فعلی باید قدردان زحمات و تلاش های صورت گرفته در ادوار گذشته بوده و تمام تلاش خود را جهت حفظ دستاوردهای موجود و ارتقاء آن به کار گیرند.

عالی ترین مقام قضائی استان حضور و مشارکت فعالانه کانون وکلای استان در حوزه مسئولیت اجتماعی به ویژه در زمینه مقابله با کرونا، کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد، حمایت حقوقی از اقشار محروم را فراتر از وظایف صنفی تعریف شده این کانون است و قابل تحسین و تقدیر دانست.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه کانون وکلای استان به بحث آموزش بالاخص آموزش کاراموزان  تاکید کرد و گفت: توجه به این مقوله ثمرات بسیاری برای مردم استان و دفع مظلمه رابه همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت کانون وکلا تعامل با دستگاه قضا است افزود: دستگاه قضا، دستگاه حاکمیتی است و با قدرت و قوت برنامه های خود را در دوران تحول بدون توجه به حاشیه سازی ها ادامه می دهد.

دهشیری در تبین امکان برخی رفتارها بعد از خروج از مسئولیت ها تصریح کرد: هیچ کار و مسئولیتی بدون نقص و عیب نیست اما باید به دنبال شناخت و رفع کاستی ها و کوتاهی ها بود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به ثمره شیرین وجود اتحاد، تعامل و همدلی بین مسئولین استان اظهار داشت:     استان در حوزه امنیت سرمایه گذاری جایگاه نخست کشور را کسب کرده که این نمونه ای از تعامل و  توانایی مدیران و همراهی مردم استان یزد است که در هر زمینه ای که اراده به حضور کرده اند جزو برترین ها بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه